måndag 11 november 2013

Och vinnarna är...

Tjoho - nu är vinnarna i min garnutlottning utsedda.

Jag gjorde enligt old school, det vill säga klippte ut lotter, la dem i en hatt ...nej, gammal blomkruka blev det, blundade och drog dessa tre:

  1. Otaliga projekt - vinner det gula
  2. Petra - vinner det blå
  3. Karolina - vinner det rosa

Grattis! Jag har mejlat er, och skickar vinsterna så fort jag fått era adresser. Men Petra, du får mejla mig din adress på lopmaskan(at)gmail.com, för jag har inga kontaktuppgifter alls till dig.

...och tack så mycket för alla kommentarer - jag är helt överväldigad! Och har också hittat till flera bloggar som är nya för mig, det är kul!

Extrastort tack till The Knitting Seaman och Stickäventyr som generöst nog länkade till utlottningen från sina egna bloggar - utan er hade aldrig så många hittat hit.

1 kommentar:

  1. Åh, vad otroligt glad jag blev!!! Dels hittade jag en ny (för mig) blogg och dels bonusen med garnvinsten. Ibland kan man ju känna att jag har nog en chans att vinna, denna gången kände jag inte alls så.... Och titta!!! Hurra!
    Tack så mycket ännu en gång.

    SvaraRadera