söndag 10 november 2013

Jag har bestämt mig


Jo, ni ser rätt. Jag stickar på tummen på min andra Pernillavante.

Inte svårt alls, det var bara (!) att bestämma sig.

Sen sist har jag också bestämt mig för hur halsringningen på min bruna tröja i gotlandsull ska se ut.

Så nu är två sega projekt på väg att bli färdiga. Det är tur det, för nu har ett nytt, väldigt skojigt koftprojekt dykt upp i stickkorgen. Mer om det senare i veckan. På Ravelry har jag lagt upp en bild redan nu, Loepmaskan heter jag där.


2 kommentarer:

  1. Hejja hejja! Jag sitter också med ett gammalt UFO som inte riktigt vill bli klart. Men snart så. Bara lite klipp i ärmar för att korta dem och så på med en ny kant och så är det klart! Så jäkla skönt när man ändå tar tag i det!

    SvaraRadera
  2. Så fin!
    Jag älskar flerfärgsstickning!

    SvaraRadera