fredag 27 april 2012

Pannband, typ


Testat och klart. Hittade lite rött Tilda-garn, och plötsligt var jag hemma. Den första färgvarianten är inte dum, men till just det här projektet känns det piggare med rött. Det ska bli ett rött avslutande varv på alla rutorna.

Och projektet är – ett pannband.

Jag har lite svårt överhuvudtaget med mössor, hattar och liknande. Snyggt på andra men inte på mig. Samtidigt behöver jag något när jag löptränar, något som både är snyggt och håller håret ur vägen.

Inte vet jag om ett pannband av mormorsrutor är rätt väg att gå, men testa går ju.

Dagens cykelpass x 2
Tid: 38 min x 2
Medelpuls: 119 resp 115
Maxpuls: 144 resp 142
Kommentar: Kändes lätt, både till och från jobbet. Tog väl inte i tillräckligt. Eller har alla löppassen gett effekt..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar