torsdag 8 mars 2012

Igång med Gotlandströjan


Mer nytt på gång. Jag var tvungen att börja på tröjan i Gotlandsull.

Jag har stickat resårkanten till både fram- och bakstycket på raka stickor, men funderar nu på att byta till rundsticka och sticka runt, för att det ska gå extra fort. Men hur kommer det att se ut i höjd med ärmhålen, på varvet där jag börjar sticka fram och tillbaka..? Hur väl kommer bytet att synas? Och hur viktigt är det..?

Funderar vidare.

I-landsproblem.

Gårdagens långpass
Tid: 59.18
Medelpuls: 142
Maxpuls: 158
Kommentar: Jodå, ett riktigt långpass. Det var tungt, särskilt de första 20 minuterna. En del känningar i problemfoten, men mest träningsvärk från veckans tidigare pass tror jag. Det blev lite intervaller mitt i alltihop. Vad gör man inte för att muntra upp sig..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar