tisdag 27 mars 2012

Det finns mer att ge!

Rena ungdomsgården på F&S i dag. Jämfört med hur det är de tider jag vanligtvis tränar, tidiga morgnar eller möjligen lunchpass.
Fascinerande att i smyg studera 20-25-åringarna på löpbanden intill, som bara gick och gick. Och gick. Tiden gick också, och ingen verkade bli svettig. Utom jag, som dessutom lät som en blåsbälg.
Kan det ge något, det där promenerandet..?

Ok, det har inte jag med att göra - var och en tränar ju faktiskt efter sin förmåga och lust.

Hur som helst, medan jag reflekterade över detta drog jag igenom mitt vanliga (om man nu kan säga så efter tre gånger) backintervallpass.

Dagens löpbandspass
Tid: 34.44 inkl uppvärmning + lite nervarvning
Medelpuls: 141
Maxpuls: 162
Kommentar: Höjde tempot den här gången, från 5.27- till 5.15-tempo. Och körde allra sista minuten i 5.00-tempo. En minuts rask gångvila mellan 2-minutarna. Ha! Det finns mer att ge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar