tisdag 7 februari 2012

Kluns i steget

Hade varit roligt att få skriva "Klipp i...", men tyvärr. Det var snarare lite elefantvarning. Så där som det känns ibland – även när man inte varit förkyld nyss.

Transportlöpning hem från jobbet. Först buss en bit, sen löpning. Nästan hemma tog jag en liten omväg ut i skogen. Fint att få springa på vit snö. Inga andra löpare (eller skidåkare) i spåret märkligt nog, utom en pappa med son.

Oroväckande nog ömmar det lite under foten.

Dagens löppass
Tid: 37.14
Medelpuls: 143.
Maxpuls: 155. Ingen vidare intensitet alltså, men helt enligt planerna.

2 kommentarer:

  1. Det där med pulsklocka verkar ju kul...har en liggande som jag aldrig använt och inte vet hur den funkar. Har du ngt tips om var jag kan leta hur man använder en?

    SvaraRadera
  2. Det ÄR kul med pulsklocka! Extra roligt om den även mäter sträcka och hastighet. Men någon sån har jag inte skaffat, för jag ligger i farozonen för att bli riktigt nördig... På www.pulsklocka.nu tycker jag det verkar finnas en hel del bra läsning om pulsträning. Om du har någon instruktionsbok till din klocka kan det finnas mycket matnyttigt där också.

    SvaraRadera